Czego potrzebujesz na start firmy?
Czyli solidna podstawa
Czyli solidna podstawa
W dobie Internetu przed wyborem nazwy firmy warto sprawdzić czy mamy możliwość zarejestrowania adresu WWW (domeny) o tej samej nazwie. Jest to bardzo istotne, ponieważ jeśli okaże się, że nazwa, pod którą zarejestrowaliśmy firmę jest zajęta przez konkurencję – osoby szukające oferty Twojej firmy w Internecie trafią na stronę WWW konkurencji.
Zapewniamy pomoc w doborze, sprawdzeniu dostępności i rezerwacji adresu WWW (domeny).
Gdy masz już własną domenę możesz założyć profesjonalną skrzynkę e-mail np. kontakt@nazwa-firmy.pl Korzystanie z darmowych serwisów typu wp.pl, onet.pl, interia.pl, gmail.com jest powszechnie uważane za nieprofesjonalne.
Zapewnimy pomoc w zakupie hostingu, podpięciu domeny oraz założeniu i skonfigurowaniu poczty firmowej. Przekierujemy również wiadomości z Twojego starego adresu.
Standardem stało się już posiadanie logotypu. Może to być sam tekst o określonych parametrach i kształcie, może też towarzyszyć mu symbol związany z prowadzoną działalnością lub nazwą firmy. Dopełnieniem jest dobór kolorów firmowych oraz stworzenie szablonu wizytówki, papieru firmowego czy stopki e-mail. Całość nazywamy identyfikacją wizualną firmy.
Oferujemy zaprojektowanie logotypu, symbolu, dobranie kolorów, stworzenie szablonów dokumentów firmowych oraz pełnej identyfikacji wizualnej.
Strona WWW to Twoja główna wizytówka w Internecie. Może to być prosta witryna informacyjna z przedstawioną ofertą, lokalizacją firmy i danymi kontaktowymi. Może to być też rozbudowana strona z wieloma funkcjonalnościami jak np. sklep Internetowy czy dedykowana aplikacja mobilna, która stanie się głównym źródłem Twojego dochodu.
Oferujemy projektowanie stron WWW i aplikacji webowych począwszy od prostych wizytówek, przez sklepy e-commerce aż po dedykowane rozbudowane serwisy.
Dlaczego my?
Większość firm na rynku to “Informatycy starej daty”. Wymagania dotyczące stron WWW zmieniają się z miesiąca na miesiąc, technologia cały czas idzie do przodu a firmy będące od lat na rynku nie inwestują w szkolenia pracowników.
Zapewniamy tworzenie stron WWW z użyciem najnowszych technologii i standardów ze zgodnością z urządzeniami mobilnymi (smartfony, tablety), a ponadto:
Co dalej?
Jeśli Twoja strona WWW jest starsza niż 6 miesięcy to bardzo prawdopodobne, że nie spełnia najnowszych wymagań wyszukiwarki Google odnośnie poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety). Witryny nie spełniające tych wymagań wyświetlają się znacznie niżej w wynikach wyszukiwania Google, a przez to tracisz wejścia na stronę i potencjalnych klientów.
Oferujemy modernizację istniejących stron WWW tak aby spełniały najnowsze wymagania technologiczne.
Katalogowanie
Stworzenie strony WWW to dopiero początek. Niestety nikt (poza klientami, którzy otrzymali od Ciebie jej adres) nie wie o jej istnieniu. Ważnym elementem jest umieszczenie informacji o firmie wraz z adresem WWW w katalogach branżowych, regionalnych i wyszukowarkach.
Reklama PPC (AdWords)
Reklama PPC (z ang. Pay Per Click – płać za kliknięcie) jest metodą promowania Twojej strony WWW, z której możemy korzystać już od pierwszego dnia jej istnienia. Polega na zdefiniowaniu treści reklam oraz słów kluczowych po wpisaniu których reklama miałaby się wyświetlać nad wynikami wyszukiwania oraz stawki za każde kliknięcie.
Twoja strona pojawia się wynikach wyszukiwania już pierwszego dnia.
Pozycjonowanie (SEO, SEM)
Pozycjonowanie to zespół działań mających na celu wypromowanie Twojej strony WWW tak aby znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na określoną frazę. Obejmuje to optymalizację Twojej strony WWW pod określone słowa kluczowe, content marketing, marketing szeptany oraz szereg innych działań związanych z pozyskiwaniem odnośników do Twojej strony w Internecie.
Na efekty trzeba poczekać kilka miesięcy ale w dłuższej perspektywie czasu jest to najbardziej opłacalna forma promowania.
Social Media Merketing (Facebook, Twitter, Instagram)
Dla wielu branży aktywność w Social Mediach (portalach społecznościowych) jest bardzo istotna gdyż pozwala na bezpośrednią interakcję z grupą klientów, zebranie opinii, informowanie o promocjach etc. Pozwala na budowanie marki wśród młodych ludzi i zapewnia światowy zasięg dla oferty firmy.
Analityka (np. Google Analytics)
Podstawowym filarem wszelkich działań e-marketingowych jest analiza danych takich jak:
Poprawna interpretacja danych pozwala modyfikować stronę WWW, ofertę i reklamy tak aby maksymalnie zoptymalizować zyski i koszty.
Oferujemy pełne wsparcie przy planowaniu strategii e-marketingowej.
Wykup pakiet godzin wsparcia technicznego, które możesz przeznaczyć na pomoc, doradztwo, szkolenia, modyfikacje i obsługę Twoich aplikacji.