Obszerne treści tematyczne
/w SEO/Autor Bartosz BielawskiNiech Twoja strona będzie Wikipedią / internetową encyklopedią w temacie twojej branży / specjalizacji. Google promuje unikalne, obszerne treści tematyczne. Niech artykuły będą w formie osobnych podstron, fraza kluczowa powinna znajdować się w URLu oraz tytule artykułu. Podstrony z artykułami powinny mieć unikalną treść w meta tagu description. Minimalna długość to 2000 znaków ale docelowo […]
Linki kierujące wysokiej jakości
/w SEO/Autor Bartosz BielawskiJeden link kierujący do Twojej strony ze strony powiązanej tematycznie o wysokim wskaźniku TrustFlow będzie miał znacznie większy pozytywny wpływ niż setki linków ze stron słabej jakości, nowych, niepowiązanych tematycznie, zawierających treści generowane automatycznie. Google już wiele lat temu ulepszyło swoje mechanizmy w taki sposób aby nie liczyła się tylko liczba linków kierujących ale także […]
Szybkość ładowania, czytelność
/w SEO/Autor Bartosz BielawskiAktualnie algorytmy Google są rozwinięte do tego stopnia, że potrafią zmierzyć czas załadowania strony, oraz ocenić jej czytelność, zmierzyć wielkość elementów klikalnych oraz odstępów między nimi. Popularną praktyką ze względu na niski koszt wdrożenia jest tworzenie stron internetowych w oparciu o darmowy, otwarty CMS WordPress, który defacto jest platformą blogową. Aby zrobić z niego pełnoprawną […]
Strona responsywna – dostosowana do urządzeń mobilnych
/w SEO/Autor Bartosz BielawskiWiększość ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych, które charakteryzują się mniejszą powierzchnią ekranu. Responsywny oznacza dostosowująy się dynamicznie do szerokości ekranu. Jak poznam czy moja strona jest responsywna? Uruchamiają stroną na komputerze zmniejszaj szerokość okna aby docelowo stało się wąskie jak ekran telefonu – elementy które były obok siebie powinny wskoczyć jeden pod drugi […]
Zabezpiecz stronę certyfikatem SSL
/w SEO/Autor Bartosz BielawskiZabezpieczenie certyfikatem SSL i komunikacja za pośrednictwem protokołu HTTPS stało się standardem i wymogiem już kilka miesięcy temu. Google zaleca aby strony były zabezpieczone właśnie w ten sposób co uniemożliwia (lub przynajmniej znacznie utrudnia) podsłuchanie komunikacji między urządzeniem klienta a serwerem (przesyłane hasła, wrażliwe dane). Ci którzy znają certyfikaty SSL od lat wiedzą, że taka […]