Dedykowany sklep internetowy
Dedykowany system CMS z modułem sklepu internetowego
Dedykowana aplikacja
Specjalizujemy się w tworzeniu dedykowanych aplikacji internetowych, m.in: systemów CMS, sklepów internetowych, systemów rezerwacji, paneli administratorskich.
Nie bazujemy na gotowych systemach CMS typu WordPress, Drupal, PrestaShop, Magento, WooCommerce itp.
Wyżej wymienione systemy są DARMOWE, ich kod źródłowy jest dostępny dla wszystkich – a co za tym idzie, powstają setki gotowych narzędzi do włamywania się, zawirusowania i wykradania danych.
Jeśli stoisz przed wyborem systemu to ostrzegamy przed wieloma wadami tych systemów – więcej informacji znajdziesz we wpisie: Wady darmowych rozwiązań e-commerce typu OpenSource.
Podejdź poważnie do tematu i postaw na system dedykowany – zapomnij o wirusach i konieczności aktualizacji kilka razy w miesiącu.
Brak ograniczeń
Istotną zaletą dedykowanego systemu jest brak ograniczeń – możemy napisać integrację z dowolnym zewnętrznym systemem wysyłek, płatności, księgowości, magazynowym, ERP, etc. Możemy również wykonać na zamówienie rozbudowę aplikacji w dowolnym kierunku – np. o system rezerwacji czy wirtualny konfigurator produktu.
Nie ogranicza nas tutaj baza dostępnych wtyczek.
Każda rozwijająca się firma krok po kroku dąży do integracji systemów w celu automatyzacji procesów – tylko dedykowane rozwiązanie pozwoli spełnić wszystkie wymagania.
Jacy klienci wybierają nasze rozwiązania?
Są to klienci:
- którzy mają specyficzne wymagania, których nie spełni darmowy gotowiec,
- którzy mają dość aktualizacji systemu kilka razy w tygodniu oraz związanych z tym problemów,
- którzy mają dość infekcji wirusami w razie braku aktualizacji aplikacji,
- którzy nie mogą odnaleźć się w setkach ustawień uniwersalnego gotowca i szukają systemu skrojonego na miarę,
- którzy na start systemu chcą mieć wszystko uzupełnione, zautomatyzowane i zintegrowane z pozostałymi systemami,
- którym zależy na rozwiązaniu profesjonalnym, a nie tymczasowym, niskobudżetowym
Responsywny szablon graficzny
Szablon aplikacji jest w pełni responsywny (RWD – Responsive Web Design) to znaczy, że dynamicznie dostosowuje układ treści do szerokości ekranu. Szablon oparty jest na frameworku RWD Bootstrap z wieloma dedykowanymi rozwiązaniami.
Niezależnie czy jest to wysokiej rozdzielczości monitor komputera stacjonarnego, tablet, nowoczesny smartfon z dużym ekranem czy smartfon starszej generacji z ekranem o niskiej rozdzielczości i małą przekątną ekranu – szablon tak dostosuje wielkość treści aby nie trzeba było jej powiększać opuszkami palców.
Strony responsywne wyświetlają się wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania Google.
Nawet w podstawowym pakiecie szablon jest indywidualnie dostosowywany pod klienta. Dopasowujemy kolorystykę, bannery oraz układ dostępnych elementów aby nadać aplikacji indywidualnego charakteru.
Nasze podejście do innowacji w zakresie szablonów graficznych:
Użytkownicy odwiedzając setki stron internetowych przyzwyczajają i uczą się panujących standardów. Stosujemy najlepsze praktyki zgodne z zaleceniami Google aby użytkownik po wejściu na stronę, intuicyjnie w kilku krokach mógł zrealizować zamówienie, nie zastanawiając się w jaki sposób dokonać zakupu i gdzie znajduje się koszyk, a gdzie menu.
Jeśli potrzebujesz indywidualnego projektu graficznego również służymy pomocą – zapraszamy do kontaktu :)
Indywidualne podejście
W danym momencie realizujemy maksymalnie 2 projekty. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie:
- przeprowadzając go przez proces zakładania strony internetowej, aplikacji, sklepu internetowego, lub migracji danych z poprzednich systemów,
- ustalamy strategię e-marketingową w zależności od budżetu i celu (reklamy Facebook i Instagram, reklamy w Google AdWords, e-mail marketing),
- optymalizujemy aplikację (SEO) aby osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, oraz monitorujemy osiągane wyniki,
- utrzymujemy aplikacje na serwerach, konfigurujemy domeny i pocztę,
- analizujemy workflow pracy klienta i sugerujemy narzędzia usprawniające pracę,
- służymy doradztwem i wieloletnim doświadczeniem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i biznesowych
Autorski CMS
CMS (Content Management System) czyli System Zarządzania Treścią inaczej zwany Panelem Administratora pozwala na dodawanie, edycję oraz usuwanie elementów strony takich jak Aktualności, Artykuły, Zdjęcia, Galerie, Bannery.
Edycja odbywa się w trybie WYSYWIG (What You See Is What You Get – otrzymujesz to co widzisz), czyli umożliwia wprowadzanie zawartości bez znajomości języka HTML. Edytor sam zamieni wprowadzone teksty i wklejone tabele w kod HTML. Jest również opcja edycji w trybie HTML i podglądu edytowanej zawartości.
Dodawanie mediów odbywa się metodą Drag and Drop (Przeciągnij i upuść) – dzięki czemu grafiki możemy dodać na stronę w wygodny sposób przeciągając je np. z Pulpitu do okna przeglądarki internetowej. System automatycznie wyśle grafiki na serwer, utworzy odpowiednie miniatury i doda zdjęcia do galerii.
Moduły i funkcjonalności CMS:
- Aktualności
Możliwość dodawania, usuwania oraz edycji Aktualności, składających się z daty, tytułu, treści, możliwe dodanie zdjęć i łączy oraz kodu HTML. Służą do dodawania wpisów np. blogowych. - Artykuły
Możliwość edycji zawartości Artykułów (tekst, zdjęcia,linki, kod HTML). Artykuły są odpowiednikiem Aktualności ale bez daty dodania – służą do dodawania podstron o stałym przeznaczeniu np “O firmie”, “Kontakt”, “Regulamin”
Funkcje sklepu:
Sklep posiada zintegrowaną obsługę płatności PayU. Wystarczy założyć konto i podać numer klienta.
Moduł – Produkty
- tworzenie kategorii produktów
- tworzenie podkategorii i zagnieżdżanie ich w drzewie kategorii
- dodawanie nowych produktów
- produkty mają nazwę,
- opis tekstowy lub HTML do wyboru,
- status widoczności w sklepie (widoczny / niewidoczny)
- status dostępności (dostępny / niedostępny),
- galerię uzupełnianą metodą drag and drop,
- przypisywanie produktów do wielu kategorii,
- tworzenie nowych kategorii z poziomu dodawania produktu,
- Bardzo rozbudowane możliwości konfiguracji produktów oraz ustalania polityki cenowej w zależności od wybranych atrybutów, opcji oraz zdefiniowanych wariantów:
- atrybuty produktów (np. ilość stron, rozmiar, kolor),
- każdy atrybut i jego wartość może mieć osobną cenę dodawaną do ceny bazowej,
- warianty produktów (cena produktu zmienia się w zależności od wybranych przez klienta opcji)
- widok listy produktów z możliwością edycji
- widok listy atrybutów z możliwością edycji
- widok listy kategorii z możliwością edycji
Moduł – Klienci
- widok listy klientów
- edycja klienta
- dane rejestracyjne
- dane do faktury
- dane do wysyłki
- historia zamówień
- wysyłka wiadomości do klienta
- podgląd informacji o kliencie
- edycja klienta
Moduł – Zamówienia
- widok listy zamówień
- status zamówienia,
- status płatności (automatyczne dla PayU),
- status wysyłki,
- czy faktura,
- podgląd szczegółów zamówienia,
- możliwość ręcznej zmiany statusu z wiadomością do klienta
Moduł – Konfiguracja
- Metody dostawy (nazwa, cena, czas dostawy)
- Metody płatności (nazwa, dodatkowy koszt)
- Ustawienia sklepu / CMS
Optymalizacja SEO
Podstrony można optymalizować pod kątem SEO dzięki możliwości edycji “meta tagów” “Title” (Tytuł) oraz “Description” (Opis). Strona posiada snippety Facebook Open Graph oraz Twitter Card.
Po uzupełnieniu strony zawartością, służymy pomocą w pełnej optymalizacji SEO pod wybrane frazy kluczowe wraz z usługą pozycjonowania i monitoringiem pozycji w wyszukiwarce Google.
Zgodność z RODO
Komunikat o Cookies, link do polityki prywatności w stopce oraz opatrzenie formularzy kontaktowych odpowiednimi zgodami na przetwarzanie danych, wraz z informacją o wyrażonych zgodach w wiadomości e-mail, co może być wykorzystane jako rejestr wyrażonych zgód.
Migracja danych
Jeśli masz już dane w innej aplikacji np. na stronie internetowej, w bazie danych, systemie ERP, module magazynowym, plikach XML/XLS/CSV – służymy pomocą w ich imporcie do nowego systemu.
Przebieg realizacji
- Analizujemy potrzeby klienta i przedstawiamy dostępne możliwości
- Wyceniamy wybrane rozwiązania i opcje, podajemy szacowany termin realizacji
- Podpisujemy umowę określającą m.in. kto jest zamawiającym i wykonawcą, terminy wykonania poszczególnych etapów (projekt, programowanie, migracja danych, wdrożenie na serwerze itd.), zakres prac i funkcjonalności
- Zaliczka na poczet projektu graficznego
- Dostosowanie szablonu graficznego pod klienta
- Akceptacja wyglądu
- Implementacja funkcjonalności aplikacji pod ustalony wygląd
- Przekazanie aplikacji do testów wraz z materiałem szkoleniowym
- Akceptacja aplikacji, rozliczenie pozostałej kwoty
- Wdrożenie na serwerze
Usługi dodatkowe
Migracja z zachowaniem linkowania
Jeśli przenosisz się z istniejącej strony internetowej, a w szczególności gdy były prowadzone działania SEO – zachowanie struktury linków jest bardzo istotne. W ramach migracji danych możemy dodatkowo przeprowadzić analizę struktury linków URL zaindeksowanych w Google i postarać się ją odtworzyć w nowym systemie lub stworzyć listę przekierowań z zapamiętanych przez Google linków do nowych odpowiedników, aby żaden z potencjalnych klientów nie zobaczył błędu typu “ERROR 404 – brak strony”.
Konfiguracja serwerów, domen, poczty
Zweryfikujemy czy nie przepłacasz za obecne usługi hostingowe, poczty, certyfikaty SSL oraz odnawianie domen. Zaproponujemy konkurencyjne rozwiązania w niższych cenach. Przedłużenie domeny może kosztować nawet połowę taniej! Skonfigurujemy rekordy DNS pod wybrany zestaw usług i hostingów.
Poczta PRO
Podepniemy twoje skrzynki pod profesjonalny hosting poczty z filtrem antyspamowym, pojemnością do 200GB i kopiami zapasowymi w czasie rzeczywistym. Zapomnij o setkach maili spamu, zapchanych skrzynkach, problemem z przywróceniem nieumyślnie skasowanej wiadomości czy pocztą nie docierającą do klientów.
Doradztwo techniczne, merytoryczne, biznesowe
Działamy w branży IT, e-commerce oraz e-marketingu od ponad 10 lat. Rozwiązania na większość problemów początkujących i rozwijających się sklepów i stron internetowych mamy pod ręką. Opisz swoje problemy i cele, a na pewno będziemy w stanie doradzić, a nawet przedstawić rozwiązania z życia wzięte.